Nemrégiben elindult egy új kampány, ami a plus-size modelleket népszerűsítette. Ez a kampány nagyon megosztotta az emberek véleményét, ugyanis nagyon sokan támogatták, de voltak olyanok is, akiknek nem tetszett az egész és felháborítónak találták a képeket, plakátokat, amelyeket az üzletekben és kirakatokban helyeztek el. Például egy gondnok arra kötelezte volna a bolt tulajdonosait, hogy szedjék le a plakátokat. Ám a tulajdonosok nemet mondtak, és jól sült el a dolog, mert a vásárlóknak tetszettek ezek a másfajta, valós és nem agyonretusált képek.
Tehát ennek a kampánynak az a lényege, hogy szeressük magunkat és érezzük jól magunkat a bőrünkben. Tudom, hogy már sokszor hallottátok ezeket a mondatokat, de tényleg fontos, hogy elégedett légy magaddal. Mert ha te nem gondolod magadat szépnek, csinosnak, akkor hogyan várhatnád el azt, hogy mások annak lássanak?
Az Instagramon is elterjedt ez az üzenet és #Thesecurves alatt egyre több képet posztolnak ki bloggerek, modellek, sőt lelkes, magabiztos hétköznapi emberek is. Már több mint 8 000 jelölés történt erre a hastagre. Most pedig következzen pár magabiztos lány fotója az Instagramról:
Véleményem szerint jó dolog, hogy egy ilyen mozgalom is indult, mert így végre nem csak csont sovány lányok jelennek meg a reklámokban, divatbemutatókon vagy a magazinokban, hanem olyan lányok is helyt kapnak a csillogásban, akik teltebbek. És ez erőt tud adni azoknak, akik hasonló cipőben járnak, és nem szeretik magukon azokat a bizonyos plusz kilókat. Ha már legalább egy nő szépnek érzi magát a kampány miatt, már az megérte.
Az egyik leghíresebb plus-size modell a 29 éves Ashley Graham, akinek 4 millió követője van az Instagramon. Már most óriási sikereket ért el és számos menő kampányban is szerepelt. Sőt felkerült a legtöbbet kereső modellek listájára és saját fehérnemű kollekciója is van. Legutóbb az áprilisi Maxim címlapján jelent meg. Azonban a rajongók véleménye megoszló volt a képek láttán, ugyanis sokaknak feltűnt, hogy nagyon sok volt a Photoshop. Sokkal vékonyabbnak tűnik a képeken, és a címlap is egy kicsit furcsa, mert olyan, mintha három melle lenne. Fogadjatok róla is pár képet.
Nektek mi a véleményetek a plus-size kampányról? Szerintetek a teltebb modelleknek is van helyük a kifutón?